Moje zainteresowanie naturalnymi kosmetykami ciągle wzrasta. Z miesiąca na miesiąc na naszym rynku pojawiają się coraz to nowsze i ciekawsze produkty z atrakcyjnymi i innowacyjnymi składami. W rezultacie moja "Wishlista" ciągle się powiększa. Postanowiłam sobie, że póki co wstrzymuję się z jakimikolwiek kosmetycznymi zakupami, aby zużyć to co mam. Planuję także w tym roku wybrać się na Ekocuda do Poznania więc będę miała idealną okazję do sprawdzenia na żywo wybranych produktów oraz być może ich zakupu :)

Dzisiaj skupiłam się na trzech polskich firmach. Dlaczego właśnie one? O tym przeczytacie niżej.

ALKEMIE

Alkemie, bogate masło regenerująco-brązujące do ciała, 24-godzinny krem rozjaśniający oraz 10-minutową maskę ratunkową do twarzy.

Marka Alkemie tworzy kosmetyki naturalne z pomocą naukowców botaniki, chemii fizyki, jak również w połączeniu z wieloletnią tradycją oraz wiedzą zielarską. Marka ta wzbudza moje zainteresowanie już od dłuższego czasu. Jedyną przeszkodą przed kupnem ich produktów były moje nieskończone zapasy upchane w szufladach. Pozytywne opinie o produktach i ich działaniu bardzo mnie przekonują do zakupu. Składom produktów również nie można nic zarzucić :) Zostaje mi teraz tylko czekać na jakąś ciekawą promocję. Może sklep Kontigo znowu zdecyduje się na promocję 2+2? 😁

Z oferty Alkemie wybrałam dla siebie: bogate masło regenerująco-brązujące do ciała, 24-godzinny krem rozjaśniający oraz 10-minutową maskę ratunkową do twarzy.


MYDLARNIA 4 SZPAKI

mydlarnia cztery szpaki, mus do ciała Cynamon z Wanilią, olejek śliwka wanilia, serum do twarzy z kwiatem koniczyny, cytrusowo ziołowy dezodorant w kremie

Kosmetyki polskiej marki Mydlarnia Cztery Szpaki również często przewijają mi się przeglądając Instagrama. Ich produkty zawsze były chwalone za działanie, zapach i oczywiście skład. W Mydlarni Cztery Szpaki wyznawana jest zasada "Mniej znaczy więcej", dlatego ich naturalne kosmetyki mają bardzo proste składy oraz są wegańskie. W ich asortymencie znajdziemy mnóstwo mydeł o różnorakich zapachach, jednak mi w oko wpadły zupełnie inne rzeczy.

A są to: puszysty mus do ciała Cynamon z Wanilią, superlekki olejek Śliwka+Wanilia oraz serum do twarzy z kwiatem koniczyny. Także jestem zainteresowana cytrusowo ziołowym dezodorantem w kremie. Nigdy jeszcze nie używałam takiego produktu, a chętnie sprawdziłabym jak działa, ponieważ nie używam dezodorantów :)


HAGI 

hagi, olejek do ciała, pomada do ciała z masłem kakaowym, krem rewitalizujący detox, świeca sojowa wakacje na Bali

Od kilku miesięcy obserwuję również markę Hagi i bardzo odpowiadaj mi jej polityka oraz to jakie produkty wprowadziła na nasz polski rynek. Po wielu przeczytanych recenzjach (oczywiście pozytywnych) widzę, że są to kosmetyki wysokiej jakości, a czytając ich składy myślę, że się polubimy.

Na swojej liście mam naturalny olejek do ciała z olejem chia i drobinkami złota, ochronną pomadę do ciała z masłem kakaowym, puder do kąpieli z kozim mlekiem oraz krem rewitalizujący z roślinnym kompleksem detox. Zaciekawiła mnie również świeca sojowa Wakacje na Bali. Już wyobrażam sobie jak pięknie musi pachnieć takimi wakacjami i latem. Ahh rozmarzyłam się 😄


Mam nadzieję, że uda mi się pojechać na Ekocuda, jak wypróbować i powąchać większość rzeczy. Nie wiem jak Wy ale ja zawsze mam trochę obawy kupując coś przez internet nie wiedząc w sumie czego mam się spodziewać. Często później przez nieprzyjemny zapach rezygnuję z używania kosmetyku. Dla mnie to jedna z ważniejszych cech produktu.


Jeśli używałyście któryś z powyższych kosmetyków, to podzielcie się w komentarzach swoimi opiniami. A może chcielibyście polecić mi jakiś inny kosmetyk tych marek, który u Was się dobrze sprawdził. Dajcie znać!

Brak komentarzy