Kwietniowe nowości kosmetyczne clochee iossi asoa vianek

Dzisiaj przychodzę do Was z nowościami kosmetycznymi :) Niektóre rzeczy kupiłam lub dostałam jakiś czas temu, ale z uwagi na fakt, że miałam jeszcze sporo pootwieranych produktów musiałam poczekać aż wszystkie trafią do mojego "pudełka zużyć". Jako, że już nastał ten moment mogę Wam pokazać co wkrótce pojawi się w mojej pielęgnacji.

Jeśli macie ochotę zobaczyć co takiego będę testować w najbliższym czasie, to zapraszam serdecznie!

iossi maseczka granat i wino z czerwoną glinką

Iossi, Maseczka Granat i wino z czerwoną glinką


Ekstrakt z czerwonego wina jest źródłem resweratrolu oraz innych polifenoli i proantycyjanidyn. Składniki te posiadają silne właściwości antyutleniające, chronią przed wpływem promieniowania UV oraz działają przeciwzapalnie i przeciwzmarszczkowo.

Ekstrakt z owoców granatu wykazuje bardzo silne właściwości antyoksydacyjne. Stosowany zewnętrznie, zmniejsza suchość skóry przez wpływ na zwiększenie syntezy ceramidów w naskórku, poprawia stan skóry skłonnej do występowania zmarszczek, delikatnie oczyszcza i zwęża pory skóry. Ekstrakt stosowany systematycznie reguluje proces rogowacenia naskórka i rozjaśnia skórę. Dodatkowo działa odżywczo, antyoksydacyjnie, a także ujędrnia suchą cerę.

Czerwona glinka, która bogata jest w krzem, tlenek żelaza, glin, miedź, selen, magnez, cynk wykazuje silne działanie ujędrniające i rewitalizujące. Wchłania nadmiar tłuszczu, zanieczyszczenia oraz obumarłe komórki naskórka. W efekcie skóra jest wygładzona, koloryt ożywiony a pory oczyszczone i zwężone.

Z uwagi na fakt, że nie mogę teraz używać żadnych peelingów, a troszkę mocniejsze oczyszczanie cery co jakiś czas efektywnie wpływa na moją skórę ta maseczka może spisać się u mnie bardzo dobrze. Moja cera lubi glinki, a szczególnie czerwoną więc liczę na pozytywne efekty. Do tej pory miałam tylko jeden produkt od Iossi, a była to Pasta do mycia twarzy "Ryż i Kokos" i spisała się u mnie znakomicie. Mam nadzieję, że tym razem będzie tak samo :)  

Link do sklepu
Cena:
55zł / 120 ml

clochee krem odmładzająco-regenerujący na noc

Clochee, Krem odmładzająco-regenerujący na noc


Krem odmładzająco-regenerujący ma za zadanie znacząco poprawić gęstość skóry, widocznie odmładzać i modelować kontur twarzy. Swoje doskonałe działanie krem zawdzięcza dwóm naturalnym składnikom – olejowi arganowemu i algom. Olej arganowy sprawdza się w pielęgnacji każ­dego rodzaju skóry. Zawiera wiele przeciwutleniaczy, w tym także witaminę E – zwaną witaminą młodości. Zapobiega powstawaniu nowych zmarszczek i spłyca te, które już powstały. Wzmacnia barierę hydro-lipidową skóry, dzięki czemu utrzymuje jej elastyczność, a wizualnie staje się ona młodsza i zdrowsza. Zawarte w kremie algi bogate są w mikroelementy takie jak: żelazo, miedź, magnez, cynk, wapń oraz witaminy z grupy B wykazujące zdolność do odnowy naskórkowej. Obecne w algach witaminy A, E i C skutecznie zwalczają działanie wolnych rodników, wpływają na poprawę kolorytu skóry oraz wzmacniają ściany naczyń krwionośnych.

Co prawda zmarszczek na mojej twarzy jeszcze nie ma za dużo, jednak zawsze warto działać prewencyjnie w tym kierunku. Uwielbiam aplikować na noc różnego typu maski czy właśnie kremy zawierające bogate formuły i rano budzić się z pięknie nawilżoną i mięciutką skórą przygotowaną na następny dzień. Ciekawa jestem jak krem odmładzjąco-regenerujący sprawdzi się u mnie ;) 

Link do sklepu
Cena: 135zł / 50ml

asoa sok aloesowy

Asoa, Sok aloesowy


Ceniony i powszechnie znany aloes słynie z właściwości silnie nawilżających i łagodzących. Sok z aloesu używany bezpośrednio na skórę doskonale ją nawilża, mineralizuje i wygładza. Sprzyja gojeniu i łagodzeniu podrażnień, stanów zapalnych oraz mikrourazów skóry.

Dodatkowo sok aleosowy działa antyseptycznie i przeciwbakteryjnie, przeciwzmarszczkowo i odżywczo. Sok z aloesu jest polecany do każdego typu cery.  Jest on także w pełni bezpieczny w pielęgnacji skóry naczyniowej i wrażliwej. 

Akurat skończył mi się hydrolat z czarnych porzeczek i na jego miejsce wskakuje ten sok. Myślę, że będzie idealny do łączenia go z olejami :) 

Link do sklepu
Cena:
35zł / 100ml

vianek maska intensywnie wzmacniająca do włosów

Vianek, Maska intensywnie wzmacniająca do włosów 


Intensywnie działająca maska do włosów osłabionych i zniszczonych, bogata w składniki wzmacniające (hydrolizowane proteiny pszenicy i owsa). Zawiera ekstrakt z żywokostu lekarskiego, który wykazuje działanie łagodzące podrażnienia skóry głowy, powlekające i wygładzające. Gliceryna i ekstrakt z aloesu nawilżają, a odżywczy olej ze słodkich migdałów zmiękcza, nadaje połysk i zapobiega rozdwajaniu końcówek.

Moje włosy bardzo lubią się z olejem ze słodkich migdałów więc wydaje mi się, że maska jest genialnie dopasowana do moich włosów. Zobaczymy jak będzie w praktyce.

Ja upolowałam swoją maskę w gazecie Zwierciadło w promocyjnej cenie 8,99 zł. Myślę, że jeszcze możecie na nią trafić w wielu sklepach :) 

Link do sklepu
Cena:
24,99zł / 150ml



Znacie coś z moich nowości? Może wpadło Wam coś w oko, ale o czymś chcielibyście przeczytać w pierwszej kolejności? :) 


1 komentarz: