Feel Free Tonik do twarzy krem nawilżający do twarzy

Po dłuższej przerwie, związanej z pracą i studiami, wracam do Was z drugą częścią recenzji kosmetyków hiszpańskiej marki Feel Free Bio. Marka ta powstała z połączenia kosmetyków z naturą, abyśmy mogli korzystać z naturalnych zasobów. Wszystkie ich produkty posiadają atest ECO CERT. W poprzedniej części recenzowałam piankę do mycia twarzy oraz serum anti-ageing. Tutaj możecie sprawdzić. Tym razem na tapetę idzie tonik do twarzy oraz nawilżający krem na codzień. Zapraszam do czytania :) 


Recenzja kosmetyków Feel Free Tonik do twarzy

ODŚWIEŻAJĄCY TONIK DO TWARZY


Produkt zamknięty jest w ładnej, estetycznie przygotowanej plastikowej buteleczce ze śliczną drewnianą zakrętką. Niestety pod zakrętką chowa się plastik, podobnie jak w dwóch poprzednich stosowanych przeze mnie produktach. Jednak szata graficzna jest miła dla oka i zdecydowanie przyciąga uwagę. Otwór w buteleczce pozwala na wydobycie dokładnie takiej ilości toniku jaką chcemy. W wyniku czego produkt jest bardzo wydajny, mała ilość wystarczy nam na odświeżenie całej twarzy.

Kosmetyk posiada bardzo cytrusowy i ziołowy zapach. Mi osobiście bardzo się podoba, jednak znajdą się osoby dla których może być zbyt intensywny. Jest to typowy produkt posiadający konsystencję wody :) 

Jak jest z jego działaniem? Tonik dobrze odświeża i nawilża twarz oraz szybciutko się wchłania.  Idealnie koi i gasi pragnienie skóry oraz przygotowuje do dalszej pielęgnacji. Pod tym względem spełnia moje oczekiwania co do tego typu produktu. 

Produkt posiada ładny skład ale również posiada wiele uczulających składników. Jednym z nich jest aloes, który może podrażniać skórę. U mnie na szczęście nic takiego nie miało miejsca. Dodatkowo nie znajdziemy w składzie żadnych substancji myjących w składzie - za co duży plus.

Całokształt prezentuje się więc bardzo dobrze :)

Skład: Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Glycerin, Propanediol, Citrus Limon Fruit Extract,  Chamomilla Recutita Flower Extract, Thymus Vulgaris Leaf/Flower Extract, Salvia Sclarea Extract, Cellulose, Gum, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Citric Acid, Parfum

Cena: 21,99/200ml


Recenzja kosmetyków Feel Free krem nawilżający na dzień

NAWILŻAJĄCY KREM NA DZIEŃ 


Krem zawiera w sobie olej z granatu, olej z awokado, olej arganowy, ekstrakt z rumianku oraz ekstrat z aloesu. Produkt całkiem dobrze nawilża skórę. Nie jest to może nawilżenie, które jest bardzo mocne ale dzięki niemu skóra jest sprężysta i nawilżona na pierwszych warstwach skóry. 

Produkt rozprowadza się delikatnie na skórze i szybko się wchłania. Konsystencja mogłaby być bardziej gęsta, ale można się do niej przyzwyczaić. Zostawia naprawdę ładnie wyglądającą skórę. Można powiedzieć, że trochę ją "matowi". Bardzo dobrze sprawdza się jako baza pod makijaż, ponieważ nie zostawia żadnej tłustej warstwy. Nie roluje się, co również jest dodatkowym atutem. Zapach bardzo podobny do tego z serum, mi przypadł bardzo do gustu. Jednak nie utrzymuje się długo na twarzy 😄

Jeżeli chodzi o moje zdanie na temat tego kremu, to nie jest ono złe, jednak trochę już znam moją skórę i wiem, że potrzebuje troszkę większego nawilżenia. Krem może być za słaby dla osób o suchej cerze, jednak dla posiadaczów cery tłustej sprawdzi się bardzo dobrze 😊

Skład: Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Isoamyl Cocoate, Glycerin, Olea Europaea Fruit Oil, Coco-Caprylate/Caprate, Caprylic/Capric Triglyceride, Polyglyceryl-3 Dicitrate/Stearate, Persea Gratissima Oil, Glyceryl Stearate, Stearyl Alcohol, Argania Spinosa Oil, Calendula Officinalis Flower Extract, Pyrus Malus Fruit Extract, Chamomilla Recutita Flower Extract, Tocopherol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Benzyl Alcohol, Beta-Sitosterol, Squalene, Dehydroacetic Acid, Citric Acid, Xanthan Gum, Parfum, Citral, Geraniol, Limonene, Linalool

Cena: ok. 20 zł / 50 ml

Egzaminy powoli się już u mnie kończą i mam nadzieję, że od lutego uda mi się pisać i wrzucać tutaj więcej postów. Póki będę aktywna na Instagramie, gdzie możecie mnie śledzić. 

Recenzja kosmetyków Feel Free

Co myślicie o kosmetykach Feel Free? Czy któryś zachęcił Was do zakupu? Dajcie znać! 😊

2 komentarze:

  1. Obserwuję instagrama, ale nie zauważyłam że jest i blog, więc już nadrabiam ;)
    Ja mam ten tonik i bardzo mi pasuje, choć ostatnio byłam bardziej przyzwyczajona do mgiełek. Chętnie wypróbuję coś jeszcze z tej marki. Te opakowania jakoś tak zachęcają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię mgiełki ze względu na łatwą aplikację :) Prawda, opakowania przyciągają wzrok :)

      Usuń