dermokosmetyki solverx, solverx, szampony do włosów solverx, szampon do skóry wrażliwej, szampon do skóry atopowej, szampon dla mężczyzn


Pod koniec miesiąca, zaraz przed moją przeprowadzką do Włoch, dostałam do testów kolejne dermokosmetyki marki Solverx. Miałam już okazję używać ich produktów (możecie o nich przeczytać tutaj), więc z chęcią sięgnęłam po szampony do włosów. W paczce otrzymałam trzy rodzaje szamponów: dla skóry atopowej oraz wersje dla wrażliwej skóry głowy dla mężczyzn jaki i kobiet. Z racji, że mężczyzną nie jestem, poprosiłam o pomoc w ocenie ostatniego, męskiego szamponu – mojego brata. Jak myślicie, jak tym razem spisały produkty tej marki?


dermokosmetyki solverx, solverx, szampony do włosów solverx, szampon do skóry wrażliwej, szampon do skóry atopowej, szampon dla mężczyzn

SOLVERX, Szampon Sensitive Skin For Women 


Jest to szampon do włosów w postaci emulsji do skóry wrażliwej. Produkt przeznaczony jest do pielęgnacji włosów słabych, wypadających oraz tłustych z wrażliwą skórą głowy.

Szampon posiada formułę szamponu o charakterze emulsji opracowaną w oparciu o naturalne składniki. Marka wykorzystała w produkcie złożony kompleks ekstraktów uzyskanych z rumianku, arniki, rozmarynu, szałwii, sosny, rukwii wodnej, łopianu, skórki cytryny, nagietka, nasturcji, bluszcza i jasnoty białej. Wszystkie te ekstrakty mają spowodować wzmocnienie włosów oraz zahamowanie ich wypadania. Natomiast kompozycja dwóch olejów - lnianego i z wiesiołka ma pozytywnie wpłynąć na proces regeneracji włosów. 

INCI: Aqua, Sodium Lauroyl Methyl Isethionate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Sodium Lauroamphocetate, Cocamide MIPA, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Oil, Oeonthera Biennis (Evening Primrose) Seed Oil, Allantoin, Lactobionic Acid, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Chamomilla Recutita Flower Extract, Arnica Montana Flower Extract, Lamium Album Extract, Salvia Officinalis Leaf Extrct, Pinus Sylvestris Bud Extract, Nasturtium Officinale Extract, Arctium Majus Root Extract, Citrus Limon Peel Extract, Hedera Helix Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Tropaeolum Majus Flower Extract, Panthenol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Caesalpinia Spinosa Gum, Polyquaternium-10, Xanthan Gum, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum

Link do sklepu 
Cena: 59,99 zł / 250 ml

dermokosmetyki solverx, solverx, szampony do włosów solverx, szampon do skóry wrażliwej, szampon do skóry atopowej, szampon dla mężczyzn

SOLVERX, Szampon Atopic Skin Hair 


Szampon do włosów również posiada formułę o charakterze emulsji opracowaną w oparciu o naturalne składniki oraz przeznaczony jest do pielęgnacji włosów słabych, wypadających oraz tłustych.. Tak samo jak w poprzednim szamponie, wykorzystano tutaj kompleks ekstraktów (z rumianku, arniki, rozmarynu, szałwii, sosny, rukwii wodnej, łopianu, skórki cytryny, nagietka, nasturcji, bluszcza i jasnoty białej). Skład jest bardzo zbliżony do wersji dla wrażliwej skóry głowy jednak wykorzystana tutaj została kompozycja trzech olejów - z czarnuszki, jojoby i lnianego. Takie połączenie ma pozytywnie wpłynąć na wzmocnienie włosów wraz z cebulkami, dodatkowo nawilżając skórę głowy. Wychodząc na przeciw skórom alergicznym, produkt pozbawiony jest zapachu oraz alergenów. Szampon wykorzystuje kwas glicyryzynowy wzbogacając go w działanie przeciwzapalne, przeciwświądowe, a także przeciwgrzybicze. Ważną rolę pełni również kwas laktobionowy, który zatrzymując i wiążąc wodę w naskórku, wpływa pozytywnie na nawilżenie skóry oraz łagodzenie podrażnień. 

INCI: Aqua, Sodium Lauroyl Methyl Isethionate, Glycerin, Cocoamidopropyl Betaine, Sodium Lauroamphoacetate, Cocamide MIPA, Linum Usitatissimum Seed Oil,Simmondsia Chinensis Seed Oil, Nigella Sativa Seed Oil, Glycerrhetinic Acid, Allantoin, Lactobionic Acid, Rosmarinus officinalis Leaf Extract, Chamomilla Recucuta Flower Extract, Arnica Montana Flower Extract, Lamium Album Extract, Salvia Officinalis Leaf Extract, Pinus Sylvestris Bud Extract, Nasturtium Officinale Extract, Arctium Majus Root Extract, Citrus Limon Peel Extract, Hedera helix Extract, Calendula Officinalis Flower extract, Tropaeolum Majus Flower Extract, Panthenol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Caesalpinia Spinosa Gum, Citric Acid, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.

Link do sklepu
Cena: 51,99 zł / 250 ml

Jakie były moje odczucia po zużyciu obu szamponów? 
Na początku warto zaznaczyć, że szampony nie spowodowały u mnie żadnej reakcji alergicznej, po użyciu skóra głowy miała się w porządku (: Muszę również wspomnieć, że nigdy nie miałam jakiś większych problemów z włosami oraz skórą głowy, oprócz nadmiernego przetłuszczania się skalpu. 

Pierwsze co zauważyłam, gdy otworzyłam produkty to ich konsystencja. Różni się zdecydowanie od „typowej” szamponowej konsystencji, ponieważ jest bardziej gęsta. Wydaje mi się, że to właśnie przez inną konsystencję produktu podczas aplikacji należało użyć zdecydowanie więcej produktu niż zazwyczaj przy użyciu „normalnego” szamponu. Generalnie nie mam problemu z mniejsza ilością piany podczas mycia włosów, ponieważ nauczyłam się już obsługiwać szampony o mniej pieniących się formułach, jednak tutaj musiałam wylać naprawdę sporo na głowę żeby mieć pewność, że włosy będą umyte. Można powiedzieć, że szampony trochę konsystencją przypominały odżywkę do włosów. 

Jeśli chodzi o działanie – oba szampony (zarówno wersja do skóry wrażliwej jak i do skóry atopowej) ładnie odżywiały i nawilżały włosy. Jednak powiedziałabym, że zrobiły to aż za bardzo. Po każdym użyciu miałam wrażenie, że włosy są tłuste u nasady. Na początku myślałam, że niedokładnie spłukałam szampon i chciałam się upewnić czy to na pewno to. Myłam więc czasami włosy po dwa razy. Jednak sytuacja i tak się powtarzała. Moje włosy są z natury cienkie i łatwo je obciążyć mocniejszymi formułami, więc może dlatego właśnie do końca mi nie odpowiadało jak włosy wyglądały po umyciu. Wydaje mi się również, że osoby o atopowej skórze głowy mogą być zadowolone z tak odżywczego i nawilżającego szamponu (:  

dermokosmetyki solverx, solverx, szampony do włosów solverx, szampon do skóry wrażliwej, szampon do skóry atopowej, szampon dla mężczyzn

SOLVERX, Szampon Sensitive SkinfFor Men


Szampon przeznaczony dla mężczyzn do pielęgnacji włosów słabych, wypadających oraz tłustych. Wyjątkowość produktu to zasługa wykorzystania różnorodnych ekstraktów uzyskanych z rumianku, arniki, rozmarynu, szałwii, sosny, rukwi wodnej, łopianu, skórki cytryny, nagietka, nasturcji, bluszcza i jasnoty białej. Wszystkie te ekstrakty powodują wzmocnienie włosów, zahamowanie ich wypadania, redukcję podrażnień i odpowiednie nawilżenie skóry głowy. Nowatorska kompozycja dwóch olejów - lnianego i z wiesiołka wpływa pozytywnie na proces regeneracji włosów oraz zabezpiecza przed suchością i szorstkością skóry. 

INCI: Aqua, Sodium lauroyl Methyl Isethionate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, SodiumLauromaphoacetate, Cocamide MIPA, Linum Usitatissimum Seed Oil, Parfum, Oenothera Biennis Seed Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Caffeine, Lactobionic Acid, Rosmarinus officinalis Leaf Extract, Chamomilla recucita Flower Extract, Arnica Montana Flower extract, Laminum Album Extract, Salvia Officinalis Leaf Extract, Pinus Sylvestris Bud Extract, Nasturtium Officinale Extract, Arcticum Majus Root Extract, Citrus Limon peel Extract, Hedera Helix Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Tropaeolum Majus Floer Extract, Panthenol, Guar Hydroxyprpyltrimonium Chloride, Caesalpinia Spinosa Gum, Xanthan Gum, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate 


Jakie były odczucia mojego brata? Po krótce opowiedział mi, że nie zauważył żadnej szczególnej różnicy podczas użytkowania tego szamponu w poprawie kondycji włosów. Szampon dobrze oczyszczał oraz pachniał delikatnie cytrusami lecz nie był to jakiś bardzo uciążliwy zapach, który utrzymywał się na włosach. Powiedział również, że za taką cenę nie opłaca się inwestować w tego typu szampon (: Muszę wspomnieć, że mój brat ma ciemnobrązowe, krótkie i grube włosy. Nigdy też nie miał z nimi szczególnych problemów. Możliwe, że u kogoś z wrażliwą skórą głowy szampon lepiej się sprawdzi i pomoże w walce z problemami.  

Link do sklepu
Cena: 59,99 zł / 250 ml


Znacie markę Solverx? Mieliście już te szampony? Ciekawi jesteście szamponów w postaci emulsji? 

Brak komentarzy