naturalny krem bb, naturalny krem bb do twarzy, naturalny krem bb spf, krem bb lily lolo, krem bb purobio, porownianie naturalnych kremów bb
Od długiego czasu szukam idealnego i naturalnego kremu BB do twarzy. Nie przepadam za tworzeniem na swojej skórze maski więc szukałam czegoś co da mi naturalny i świeży look przy jednoczesnym zakryciu drobnych niedoskonałości. Mimo, że na cieplejsze dni i głównie lato zdecydowanie preferuję kosmetyki mineralne to jednak od czasu do czasu lubię nałożyć na twarz coś "kremowego". Czy w końcu znalazłam to czego szukałam? Tego dowiecie się z dalszej części wpisu (:
naturalny krem bb, naturalny krem bb do twarzy, naturalny krem bb spf, krem bb lily lolo, krem bb purobio, porownianie naturalnych kremów bb

PuroBIO, krem BB

Pierwszy produktem, który miałam okazję przetestować był krem BB marki PuroBIO o odcieniu 01, czyli najjaśniejszy z ich oferty. Jest to jeden z 3 innych odcieni, pośród których możemy wybierać. Dla mnie okazał się troszeczkę za jasny.. szczególnie, że produkt zaczęłam używać podczas mojego pobytu we Włoszech, gdzie słońce trochę przybrązowiło kolor mojej skóry. Używałam go tam więc sporadycznie, a powróciłam do częstszego używania, gdy wróciłam w styczniu do Polski. Warto jeszcze dodać, żę jego odcień wpada bardziej w różowe tony więc akurat w moim przypadku odznaczał się na opalonej skórze. 

Krem BB próbowałam aplikować na skórę na wiele sposobów, jednak zdecydowanie najbardziej polecam Wam do aplikacji użyć mokrej gąbeczki. Konsystencja kremu ma to do siebie, że jest kremowa i dość szybko zastyga więc trzeba działać szybko w nakładaniu. Na początku produkt robił mi smugi, jednak za pomocą gąbeczki udało mi się rozpracować jego idealne nakładanie na skórę. Całość zazwyczaj utrwalałam pudrem, ponieważ sam krem pozostawia delikatnie świecacą warstwę na skórze. Na plus mogę powiedzieć, że krem nie wchodzi w zmarszczki, jednak całkiem szybko się ściera i po kilku godzinach podkreśla rozszerzone pory. 

Na poniższym zdjęciu starałam się uchwycić jak wygląda na mojej skórze, zupełnie nieprzypudrowany. Mój aparat jest już dość leciwy więc nie zawsze współpracuje ze mną tak jak powinien. Mam nadzieje, że będzie to widoczne (:

naturalny krem bb, naturalny krem bb do twarzy, naturalny krem bb spf, krem bb lily lolo, krem bb purobio, porownianie naturalnych kremów bb
Jeśli chodzi o krycie, mogę zaliczyć je do średniego, bardziej w stronę mocnego. Dzięki temu krem gwarantuje nam całkiem naturalny wygląd oraz świeży wygląd cery. Ponadto chroni skórę za pomocą naturalnego i lekkiego SPF10. 

Marka wzbogaciła krem BB cennymi, aktywnymi składnikami roślinnymi  takimi jak: hydrolat z szałwii, oleje morelowy, algi chlorella, olej z oliwek, masło shea, witamina E. Krem BB marki PuroBIO znajdziemy w tubce o pojemności 30 ml, a jego cena wynosi ok. 67 zł.
naturalny krem bb, naturalny krem bb do twarzy, naturalny krem bb spf, krem bb lily lolo, krem bb purobio, porownianie naturalnych kremów bb

Lily Lolo, krem BB odcień Light

Markę Lily Lolo wielbię całym serduszkiem za ich świetne podkłady mineralne i cudowne błyszczyki do ust. Z chęcią więc zabrałam się więc za sprawdzenie ich kremu BB. Jest to produkt o zdecydowanie lekkiej formule, a w skład którego wchodzi wiele składników odżywczych o właściwościach przeciwstarzeniowych jak i nawilżających. W kremie wyróżnić możemy składniki nawilżające takie jak hialuronian sodu, ekologiczny aloes czy olejek jojoba. Krem posiada naturalne pigmenty, które zapewniają wyrównianie kolorytu cery. 

Tak samo jak w przypadku kremu BB marki PuroBio, do wyboru w ofercie Lily Lolo mamy trzy odcienie kremu. Tym razem jednak wzięłam wariant ciemniejszy, czyli wersję 02 - light. Kolor świetnie wtapia się w naturalny odcień mojej skóry i delikatnie ją rozświetla. Na plus jest to, że nie zostawia świecącej warstwy na skórze tylko cera zostaje delikatnie matowa. Krem ten również aplikuję na skórę za pomocą gąbeczki. Wykończenie jest bardzo ładne, naturalne. Można wręcz powiedzieć, że niewidoczne. ale świetnie nadaje jej zdrowego blasku. Zupełnie nie czuć, że mamy coś nałożone na skórę (: 
naturalny krem bb, naturalny krem bb do twarzy, naturalny krem bb spf, krem bb lily lolo, krem bb purobio, porownianie naturalnych kremów bb
Jeśli chodzi o trwałość to produkt trzyma się całkiem nieźle, dopiero po 5-6 godzinach zauważyłam, że zaczął się ścierać i delikatnie zaczynałam się świecić w strefie T. Produkt nie wchodzi również w zmarszczki mimiczne. Cena takiego kremu o pojemności 40 ml to ok. 75 zł
naturalny krem bb, naturalny krem bb do twarzy, naturalny krem bb spf, krem bb lily lolo, krem bb purobio, porownianie naturalnych kremów bb
Jeśli miałabym wybrać najlepszy krem BB, myślę, że byłby to produkt marki Lily Lolo. PuroBIO dobrze się u mnie spisało ale jednak jeśli wziąć pod uwagę komfort noszenia Lily Lolo wypadło tutaj o wiele lepiej. Efekt po nałożeniu kremu LL zdecydowanie bardziej mi się spodobał. Producent poleca na krem nałożyć podkład mineralny. Niestety mój się niedawno skończył ale coś czuje, że takie połączenie byłoby strzałem w 10! Myślę, że krem BB PuroBIO zdecydowanie lepiej może sprawdzić się w przypadku skóry suchej niż tłustej. 

Znacie te produkty? Jestem ogromnie ciekawa czy któryś z kremów BB  Was zaciekawił?

4 komentarze:

  1. Tych kosmetyków raczej nie znajdę w sieciówce, co? Nigdzie ich nie widziałam :( Ja nadal poszukuję fluidu dla siebie, bo mam trudną cerę i większość po prostu zapycha mi pory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co kojarzę marka Lily Lolo stacjonarnie dostępna jest jedynie w Warszawie. Jednak na stronie Costasy można zamówić próbki produktów :) Jeśli chodzi o PuroBIO, wydaje mi się że w wielu naturalnych drogeriach marka może być dostępna. Dodatkowo PuroBIO ma świetny fluid - Liquid Foundation. Spróbuj sobie zamówić tester na próbę :)

      Usuń
  2. Zgadzam się z Zośką - to, co naturalne jest najlepsze.
    Sama staram się używać tego rodzaju kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń